Celá platforma Garmin sa momentálne nachádza v obmedzenom režime. Dôsledkom tohto stavu bol úplny výpadok niektorých služieb vrátane Garmin Connect. Ocitli sme sa v zložitej technickej situácií so zásadným obmedzením komunikačných kanálov, preto sme vás o priebehu situácie nedokázali detailnejšie informovať. Počas víkendu sme vyvinuli maximálne úsilie, aby sme  veci dostali do funkčného stavu. Ďakujeme vám za trpezlivosť a pochopenie.

Často kladené otázky

Došlo k nejakej strate údajov z Garmin Connect ?

Momentálne nič nenaznačuje, že by mal výpadok akýkoľvek vplyv na osobné údaje, údaje o aktivitách, alebo údaje o platbách Garmin Pay.

Všetky aktivity, ktoré sa vám za toto obdobie nepodarilo synchronizovať s Garmin Connect zostávajú v zariadeniach a pri najbližšej možnej príležitosti sa synchronizujú.

Kedy budem môcť znovu používať Garmin Connect ?

Veľmi aktívne pracujeme na spustení všetkých funkcí GC. Synchronizácia a prihlásenie nových zariadení je možná, ale momentálne môže trvať trochu dlhšie ako bežne. Aktuálny stav jednotlivých funkcí si môžete overiť TU (otvorenie odkazu môže trvať dlhšie z dôvodu veľkého množstva prístupov)

Funguje aktualizácia zariadení cez Garmin Express ?

Aktualizácia firmware a máp vo všetkých zariadeniach Garmin je plne dostupná prostredníctvom aplikácie Garmin Express.

Aký je stav služieb na mojom zariadeni inReach ?

Komunikačné a SOS služby nemajú počas výpadku žiadne obmedzenie. Všetky ostatné služby postupne nabiehajú do bežného stavu. Aktuálnu situáciu si môžete overiť TU